
Treći, ujedno i završni dan mobilnosti u Pirovcu, obilježen je intenzivnim radom učenika i nastavnika koji su kroz interaktivne metode zajednički planirali i dizajnirali sadržaj praktičnog vodiča za uspostavu i razvoj školskih volonterskih klubova.
Cilj ovog procesa bio je osigurati da vodič odgovara stvarnim potrebama škola i mladih, kako bi klubovi postali održivi, prepoznatljivi i kvalitetno organizirani. Na taj način stvaraju se temelji za jačanje učinka volonterskih klubova ne samo na učenike i škole, nego i na širu zajednicu.
O projektu
"Školski volonterski KOMPAS" zajednički je projekt PRONI Centra za socijalno podučavanje i DKolektiva – organizacije za društveni razvoj iz Osijeka. Projekt ima za cilj doprinijeti poboljšanju rada i djelovanja školskih volonterskih klubova, jačanju kvalitete njihova učinka te poticanju osnivanja novih klubova u osnovnim i srednjim školama u kojima još ne postoje.
Ključni izlazni rezultat projekta je Školski volonterski KOMPAS – Vodič za razvoj i djelovanje školskih volonterskih klubova, kojim se želi osigurati ujednačenost i kvaliteta rada klubova te time doprinijeti sustavnom razvoju odgoja za volontiranje na području Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske županije. Na taj se način želi utjecati na razvoj mladih – njihovih vještina, osobnosti, stavova i motivacije – te izgradnju aktivnih i odgovornih građana.
Kako bi se navedeni ciljevi ostvarili, projekt uključuje strukturirani dijalog, razmjenu ideja i mišljenja, kao i iznošenje prijedloga od strane mladih, prvenstveno učenika, ali i donositelja odluka – djelatnika škola, ustanova i organizacija civilnog društva koje rade s mladima i razvijaju volonterstvo.
Događaj je organiziran u sklopu projekta "Školski volonterski KOMPAS", koji provodi PRONI Centar za socijalno podučavanje u partnerstvu s DKolektivom – organizacijom za društveni razvoj, a financiran je kroz ERASMUS+ program.