STEMpo – Ritam zajednice: Digitalne kompetencije za humani razvoj
Projekt "STEMpo – Ritam zajednice: Digitalne kompetencije za humani razvoj" usmjeren je na jačanje kapaciteta DKolektiva u svrhu povećanja interesa za STEM područja, osnaživanje IKT, digitalnih kompetencija te poticanja aktivnog sudjelovanja učenika i zajednice u STEM aktivnostima za razvoj zajednice, solidarnosti, inkluzije i održivog razvoja, a kroz interdisciplinarni pristup i suradnju s akademskom zajednicom i školama.
AMIGO - Aktivna Mreža za Inkluziju i Gradnju Otpornosti
Projekt AMIGO teži uspostavljanju aktivne mreže vršnjačke podrške među djecom, oslanjajući se na resurse zajednice – uključujući volontere i potičući vršnjačku podršku među učenicima, kako bi se promicala uzajamna podrška i solidarnosti.
Školski volonterski KOMPAS, zajednčki je projekt PRONI Centra za socijalno podučavanje i DKolektiva, koji za cilj ima doprinijeti poboljšanju rada i djelovanja Školskih volonterskih klubova te jačanju kvalitete učinka istih na učenike i škole, ali i zajednicu, odnosno poticati uspostavu novih, u onim osnovnim i srednjim školama u kojima ne postoje.
Projekt „Generacija V“ predstavlja nadogradnju dosadašnjih postignuća u razvoju školskog volontiranja povezivanjem volontiranja učenika s društveno korisnim učenjem.
Inclusive Community 3 - Europske snage solidarnosti
U okviru programa Europskih snaga solidarnosti, projekt “Inclusive Community”, okupljajući međunarodne volontere, promovira volonterstvo i europske vrijednosti te se zalaže za promicanje jednakih mogućnosti za sve članove društva promicanjem inkluzivne zajednice, sudjelovanjem građana u različitim aktivnostima te povezivanjem različitih dobnih skupina i društvenih statusa.
ALISA - autentično liderstvo, inovacija, snaga, aktivizam
Projekt ALISA doprinosi prepoznavanju uloge i resursa žena u civilnom društvu za vođenje oporavka, jačanje otpornosti pojedinaca i zajednica i razvoja uključivih društva.
ERASMUS+ akreditacija u području mladih
Od 2023. godine DKolektiv je ponosni nositelj Erasmus+ Akreditacije u području mladih.
Tale - Tools for Active Listening and Empowerment
Projekt TALE istražuje ranjivost mladih, podiže svijest o raznolikosti ranjive mladeži, osnažuje ih da dijele priče i educira radnike s mladima o osnaživanju putem pripovijedanja

POWERED BY V – Engaged Volunteering for the Future of Europe
Ideja projekta polazi od ove premise i ima za cilj podržati organizacije i mlade da iskoriste potencijal volontiranja kao pokretačku snagu za građansko obrazovanje, osnaživanje mladih i angažman u izgradnji europskog društva i jačanju demokracije, EU vrijednosti i identiteta.

Stop Loneliness, Start Volunteering
Projekt „STOP LONELINESS, START VOLUNTEERING“ bavi se sve više rastućim problemom usamljenosti i izolacije mladih.
Razvoj volonterstva u Slavoniji i Baranji
U modernom društvu volontiranje se potiče i vrednuje kao jedan od ključnih pokretača razvoja socijalnog kapitala, a volonteri imaju neprocjenjivu ulogu u oblikovanju kohezivnog i stabilnog društvenog okruženja. Svjesni činjenice da samo aktivan građanin može doprinijeti perspektivnom demokratskom razvoju volonterstvo se njeguje kao integralni dio socijalnog modela. Zemlje razvijene demokracije poznaju različite institucije koje podržavaju uključivanje volontera u aktivnosti od općeg dobra. Takvu strukturu najčešće predstavljaju volonterski centri koji su snažan poticaj i podrška razvoju volonterstva.